نوشته شده توسط : iyem

'منوچهر پورحسن ' روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور همانند فصل گذشته با حضور 14 تیم به صورت رفت وبرگشت برگزار می شود.

وی افزود : باشگاه های شركت كننده تا 31 خرداد ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رقابت ها ثبت نام كنند و تا پنجم شهریور ماه نیز فرصت ارائه و تحویل مدارك به سازمان لیگ فدراسیون والیبال را خواهند داشت.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، همچنین در خصوص نحوه جذب بازیكنان از سوی باشگاه ها نیز گفت : بازیكنان بر اساس كیفیت و سطح فنی بازیشان به چهار گروه تقسیم می شوند و باشگاه ها برای كوتاه شدن دست واسطه ها و استفاده بهینه از بودجه باید قبل از جذب و عقد قرار داد با بازیكنان در خصوص سطح فنی آنان از فدراسیون استعلام كنند تا با هر بازیكن در حد و اندازه او برخورد شود.

پورحسن ، همچنین به جذب بازیكنان خارجی در باشگاه ها و پرداخت نشدن حقوق و مزایای برخی از آنان در سنوات گذشته لیگ برتر والیبال اشاره كرد و افزود : این موضوع باعث شكایت آنان به فدراسیون والیبال و نیز فدراسیون جهانی می شد كه برای اعتبار والیبال ایران خوب نبود.

وی ادامه داد : به مدیران باشگاه ها تاكید شد در مراحل جذب بازیكنان خارجی، در مورد كیفیت و قیمت آنان با فدراسیون والیبال مشورت كنند تا ضمن متضرر نشدن از وجود آنان به تعهدات درقبال جذب بازیكنان خارجی نیز از سوی باشگاه عمل شود.

رییس ساز مان لیگ فدراسیون والیبال یادآورشد : در نشست مدیران عامل باشگاه ها همچنین پیشنهاد شد تا برخی شهرستان هایی كه توانایی حضور دو تیم در لیگ برتر را ندارند و والیبال آنان آسیب خواهد دید، با یك تیم قدرتمند در لیگ امسال حضور یابند كه قرار شد آنان در مورد این موضوع بررسی كنند.ك/3

7327/1654/506





:: برچسب‌ها: زمستان , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: